2020. február 12., szerda

Sportolni jó! - JUDO (2.)

Büszkék vagyunk rá, hogy gimnáziumunkban sokan sportolnak és évről-évre kimagasló sikereket érnek el. Pomázi Dominik 11.a osztályos tanuló neve sokszor elhangzik a hétkezdő áhítatokon a hirdetések során különféle judo eredményei okán. Bognár Fanni és Szűcs Dóra 9.b osztályos tanulók Dominikot kérdezték a sportolással kapcsolatban.

A judo előtt űztél valami sportot?
Fociztam 4 évet, egy ideig együtt is csináltam a judot és a focit.

Mi fogott meg ebben a sportágban?

Megtetszett az edzésen a társaság és pár eredményt is értem el még az elején.

Mióta űzöd?
11 éve, 1. osztályban kezdtem.


Milyen sikereket értél el?
Többszörös magyar bajnok vagyok. Európa kupán 2. helyezett lettem Kolozsváron és ezzel kvalifikáltam magam az Európa bajnokságra. Az Európa bajnokságon 9. lettem.

Mi motivál a judoval kapcsolatosan?
Együtt edzhetek minden nap a példaképemmel, Ungvári Miklóssal.
Hogy látod magad kb. 5 év múlva?
Szeretném a judot folytatni és Európa bajnokságon szeretnék egy érmet szerezni és kijutni a világbajnokságra.


Sok sikert kívánunk terveid megvalósításához! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése