2020. december 15., kedd

Interjú Marczisák Mátyással, 

a Csodaszarvas készítőjével

Marczisák Mátyás, 11. d osztályos tanulónk 24. helyet ért el a „Határtalanul! Magyarok a Kárpát- medencében” c. versenyen.

Pontosan miről is szólt a verseny?

A verseny egy kreatív rajzpályázat, „Magyarok a Kárpát-medencében” címmel volt meghirdetve.  Pályázni saját készítésű festménnyel, rajzzal, fotóval lehetett, ami illett a pályázat címéhez.

Elégedett voltál az eredménnyel?

Igen, rendkívül elégedett és meglepődött voltam.

Te hogyan értékelnéd a saját pályaműved?

Nagyon sok hibát észrevettem a megfestés után, de sajnos nem tudtam már akkor javítani rajta. (Nem megfelelő tükrözés, túl sötét színek alkalmazása). Először elkezdtem egy rajzot, de kifogytam az ötletekből hozzá, így maradt a festés. Nem vagyok túl gyakorlott és nem túl ügyes a kezem, ezért lett az egész festmény sziluett.

Szívesen jelentkeznél még ilyen versenyekre a közeljövőben?

Igen, örömmel.

Közel érezted magadhoz a verseny témáját, úgy érzed tudtál vele azonosulni, megihletett?

Igen közel éreztem magam a verseny témájához, és meg is ihletett.

Mióta alkotsz, volt olyan időszak amikor gyors fejlődést tapasztaltál magadon?

Nem tudom egészen pontosan megmondani, nem szoktam túl sokat alkotni, vagyis nem ilyen fajtát.

Korábban vettél-e már ilyen versenyeken részt?

Nem voltam még ilyen versenyen.

Esetleg valamilyen művészeti ágon képzeled el a jövőd?

Nem, nagyon messze áll tőle a jövőképem.

 

Rácz Kata

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése