2021. december 10., péntek


 

Lezárult projekt: Boszorkánykonyha-kalandok

 

Az elmúlt hónapokban érdekes és tanulságos foglalkozásokon vehettek részt a biológia-kémia tagozatos diákjaink Mészáros Hermina és Bálint Zoltánné tanárnők felügyelete alatt a Boszorkánykonyha-kalandok elnevezésű pályázat keretein belül. 

 

 


A kalandsorozat foglalkozásain szerzett élményeikről, tapasztalataikról a résztvevő diákokat kérdeztük:

 

 

"A régóta zajló és igen tartalmas program keretei között rengeteg új kísérletben és előadáson vehettünk részt. A szülő-gyerek közös program rengeteg közös családi és egyéni élményt biztosított minden résztvevőnek. Szárazjég kísérleteink látványosak és meglepően érdekesek voltak, az egyénenkénti kipróbálási lehetőségek ijesztő és veszélyes mivolta ellenére. Megtanultunk pH mérőt beüzemelni, mérni. Továbbá hasznos és tanulságos előadásokat szerveztek nekünk, mint például fűszerek, újrahasznosítás, csomagolás és sorolhatnánk. Legemlékezetesebb program számomra a szappanfőzés volt.  Köszönöm a részvételi lehetőséget."

 Baglyas Péter (11.c)

 

"Számomra ez a program nagyon változatos és sokszínű volt. A legjobban az tetszett benne, amikor gumicukrot csináltunk és az nagyon érdekes volt. Örültem, hogy megtanultam, hogyan kell készíteni és meg is tudtam kóstolni a munka eredményét."

Marjai Levente (11.c)

 

 

"Nagyon jól éreztem magam, ezalatt a pályázat alatt. A kirándulásokon sok új dologgal ismerkedtem meg. Remek közösséggel és nagyon jó hangulatban telétek a foglalkozások is. Köszönöm, hogy a részese lehettem."

 

Farkas Nikoletta (11.c)

 

"Nagyon jól éreztem magam a programokon. Jó hangulatban teltek, és úgy érzem, sok tudással gazdagodtam. Leginkább a családi nap tetszett."

                                                                                                               Pácsa Henrietta (11.c)

                                                                                                                          

 

 

"A mai biológia szakkör nagyon jó volt, a karácsonyi fűszerekkel, ételekkel teljesen megteremtettük a karácsony hangulatát a tanteremben. Nekem az a része tetszett a legjobban a mai programnak, amikor a tanárnő gyertya lángba tartotta a szegfűszeget, és az meggyulladt. Ami még nagyon tetszett, az az volt, amikor ki kellett találni, hogy milyen fűszerek vannak a petri csészében, és akár meg is lehetett kóstolni őket. Nem is tudtam, hogy a fenyőmagnak ilyen finom íze van."

Erős Anna 9.c

                                          



 



 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése