2018. október 14., vasárnap

Az AJRG Media Team új tagjai

Sziasztok! A 2018/2019-es tanévtől kezdődően új csapat szerkeszti a gi-MI-blogot. Szeretnénk a tavalyi csapat által megkezdett munkát méltóképp folytatni és mindent megteszünk azért, hogy még színesebb, még több benneteket, gimiseket érintő témáról olvashassatok a blogon! Ötleteiteket, javaslataitokat várjuk az ajrgmediateam@gmail.com címre. 
Nagy Lili vagyok, 10.a osztályos. Az AJRG Media Team egyik új tagja. Ebben az évben minden erőmet bele fogom adni a cikkek és bejegyzések megírásába, hogy számotokra minél élvezhetőbb legyen a blog olvasása. Köszönöm, hogy kaptam lehetőséget.
Bálint Gerda Inez vagyok, 10.c osztályos és az AJRG Media Team új tagja. Tavalyi évben örömmel fogadtam el a felkérést, hogy idéntől cikkszerzőként erősítsem a csapatot. Reményeim szerint minden időmet a blog szerkesztésére fogom fordítani, hogy minél jobb és újabb cikkeket, interjúkat tudjak írni.
Grónai Szabina vagyok, 10.d osztályos és az idei évtől az AJRG Media Team új tagja. Nagyon örülök neki, hogy csapattag lehetek, hogy a munkámmal színesebbé és látványosabbá tehetem a blogot. Kedvenc hobbim a fotózás és nagy öröm számomra, hogy megoszthatom veletek képeimet.
Farkas Ferenc Szabolcs vagyok, 9.a osztályos, az idei évben kerültem be az AJRG Media Team-be. Főként fotózással, videózással erősítem a csapatot. (Nem mellesleg szeretek fotózni.) Köszönöm a lehetőséget!
Váczi Dominik vagyok, 10.b osztályos tanuló és az idei évtől az AJRG Média Team új tagja. Nagy öröm számomra hogy az iskolámat, az iskola vezetést, és nem utolsó sorban a diáktársaim mindennapi eseményeit támogathatom a munkámmal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése